Lelaki Aktif Sukan Lumpuh Satu Badan Kerana Malas Amalkan Vitamin?

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua para pembaca, semoga sihat hendaknya..

 

Hari ini ingin saya kongsikan tentang topik “Suami Malas Nak Telan Vitamin?”

  • Berapa kali anda paksa suami masing-masing telan vitamin?
  • Nak kena sediakan vitamin-vitamin tu baru suami nak telan?
  • Malas nak telan banyak-banyak, jadi para suami minum VIVIX aje?
  • Takmo makan apa-apa vitamin selagi tak sakit? atau
  • Balik ceramah tentang pentingnya jaga kesihatan, baru terkial-terkial cari vitamin?

 

Lumpuh satu badan

Lumpuh satu badan – pergerakan amat terbatas

 

Saya ada kawan (lelaki) yang kalau nak beli vitamin tu habis tengok satu-satu content dan mineral pada botol brand mana yang paling banyak “isi”. Kalau dia pernah belajar nutritionist, memang sudah pasti dia pilih Shaklee, kan?

 

Tetapi sebab dia tak berapa reti nak baca label pada botol-botol vitamin (al-maklum, background engineering bukan medical mahupun nutrisi), dia punya buat-buat paham baca label tu sampai dah 2-3 tahun pun masih tak makan vitamin sebab “aku tak jumpa lagi yg ada 5000mg vitamin C dalam setiap tablet”.

 

Huh? Orang Lelaki Memang Macam Tu Ke?

Umumnya, Itu lah lelaki……bila sampai tang vitamin

  •  semua perasan kuat (walaupun dah malas bersenam)
  •  semua perasan sihat (walaupun asyik makan fastfood aje), dan
  •  semua perasan tak payah makan apa-apa pun boleh kekal kuat dan sihat

 

Tetapi video ini mengingatkan lelaki juga perlukan vitamin. Terutamanya kalau tak nak hidup bergantung pada ubat..

 

 

Sebenarnya pun, kalau lelaki tu nak kekal sihat, cergas dan kuat macam dulu-dulu muda-muda..memang perlukan vitamin seawal mungkin, kan?

Dan suami-suami berterima kasihlah pada isteri-isteri masing-masing sebab kerana mereka yang mulanya ambil kerana menyusu/mengandung, kita juga boleh nikmati Shaklee untuk sekuat dan sesihat hari ini…

 

Apakah Yang Diamalkan Untuk Atasi Lumpuh Satu Badan?

En Halim di dalam video diatas hanya amalkan suplemen:

  • Vivix
  • Advance Joint Health Table
  • Ostematrix

 

3 jenis vitamin ini dapat mengembalikan orang yang sudah lumpuh satu badan? Memang sukar mahu percaya, tetapi ini kisah benar bukan omong kosong. Pada yang pernah alami perkara yang sama, apakah usaha dan ikhtiar anda? Lakukan sesuatu untuk diri anda atau untuk orang yang anda sayang..

 

Percaya atau tidak, tindakan anda membuat pilihan ini dapat atasi masalah anda..

 

 

 

Untuk sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya.. :) Konsultasi PERCUMA!

013 205 0607 – SMS/WhatsApp

 

Ayu_Rahayu – 013 205 0607 (SMS/WhatsApp)

FB fanpage: Vitamin4u

Email: ayusabrina@gmail.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge